Aktualności

->Aktualności

Żegnaj trzecia klaso!

13 czerwca uczniowie klasy IIIB wraz z wychowawcą zaprosili swoich rodziców na uroczyste pożegnanie pierwszego etapu edukacji. Przygotowali zabawny występ, wcielając się w role bohaterów wierszy Jana Brzechwy: „Skarżypyta”, „Leń”, „Kłamczucha”

Przez te trzy lata razem przeżyliśmy radość pierwszych sukcesów i porażek. Tu znaleźliśmy przyjaciół, wspólnie poznawaliśmy otaczający świat. Dziś właśnie kończy się pewien etap naszego życia – teraz czeka nas klasa czwarta, nowi nauczyciele, nowe wyzwania. Mamy nadzieję, że kolejny etap edukacji będzie równie dobry,

1506, 2018

Zielona Szkoła klas trzecich i drugiej

W dniach 4-5 czerwca drugo i trzecioklasiści wzięli udział w Zielonej Szkole, Szlakiem Piastowskim.

Pierwszego dnia zwiedziliśmy Kruszwicę – Mysią Wieżę i  Kolegiatę, udaliśmy się w rejs statkiem „Rusałka”,  po Jeziorze Gopło. Była też okazja do integracji klas w czasie zmagań sportowych, zabaw plebejskich przy ognisku i wieczornych podchodach w ośrodku „ Przystań Wenecka”.

Kolejnego dnia, po pysznym śniadanku pojechaliśmy kolejką wąskotorową do Biskupina, poznaliśmy życie codzienne mieszkańców osady i uczestniczyliśmy

Klasa VII – na sportowo i kulturalnie

Trzy dni maja spędziliśmy bardzo aktywnie.

We wtorek (22.05.) wybraliśmy się do Jump Areny Grunwald. Tu – w parku trampolin – wyskakaliśmy się za wszystkie czasy. Atrakcje – basen z gąbkami, podniebne kokony oraz trampoliny cieszą przecież każdego, bez względu na wiek.

Drugiego dnia (23.05.) udaliśmy się do centrum Poznania. W Multikino Stary Browar film „Rampage: dzika furia” dostarczył nam wielu emocji, niekiedy skrajnych – śmieszne sceny przeplatały się z momentami mrożącymi krew w żyłach.

Czwartek (24.05.) był

1406, 2018

Zakończenie roku szkolnego 2017/2018

Uroczyste zakończenie roku szkolnego odbędzie się w piątek 22.06.2018 o godzinie:

– 8.00 klasy IV-VII

– 9.00 klasy I-III

Po zakończeniu roku zapraszamy na Mszę Świętą o godz. 10.30 do kościoła św. Marcina i św. Wincentego w Skórzewie. Dojazd we własnym zakresie.

1306, 2018

Wycieczka do parafii św. Wojciecha w Poznaniu

12.06.2018r. uczniowie naszej szkoły mieli okazję poznać ciekawostki o świątyni wznoszącej się na Wzgórzu św. Wojciecha w Poznaniu od samego proboszcza parafii, któremu serdecznie dziękujemy za historyczną i ciekawą lekcję. Byliśmy również w kaplicy św. Antoniego gdzie spoczywają prochy i epitafia Zasłużonych Wielkopolan m.in. Józefa Wybickiego, Feliksa Nowowiejskiego. Wracając do szkoły słodko podsumowaliśmy naszą podróż wstępując na lody. Wycieczka realizowana była w ramach projektu edukacyjnego “Śladami Mazurka Dąbrowskiego”.

1206, 2018

Obserwatorium astronomiczne 11.06.2018 r.

11 czerwca uczniowie klasy Ib odwiedzili obserwatorium astronomiczne w Poznaniu. Z zainteresowaniem obejrzeli wykład multimedialny na temat naszego układu słonecznego. Następnie mieliśmy okazję zobaczyć zabytkowy teleskop i porozmawiać o pracy astronoma. Wycieczka była bardzo ciekawa.